17.10.2019

    România duce o lipsă acută de specialiști pe piața de SEO (search engine optimization - Optimizare pentru motoare de căutare). Activitatea este una care aduce beneficii majore companiilor, fiind parte integrantă din marketingul online. Dar lipsa specialiștilor are la bază o percepție greșită în ceea ce privește activitatea în sine, modul în care s-a schimbat SEO în ultimii ani și lipsa unor cursuri specializate. Plecând de la această realitate, Ovidiu Joița, unul dintre cei mai consacrați oameni de marketing de la noi, a lansat prima școală de SEO din România. Provocarea SEO Promovarea în online în zilele noastre este o adevărată provocare pentru companii, iar antreprenorii sunt tot mai receptivi la noile tendințe, investind în servicii pentru sporirea vizibilității online. Marketingul online cuprinde numeroase instrumente și metodologii,...
03/10/19 16:44

Școala de SEO sau cum să folosești „forța” Google

România duce o lipsă acută de specialiști pe piața de SEO (search engine optimization - Optimizare pentru motoare de căutare). Activitatea este una care aduce beneficii majore companiilor, fiind parte integrantă din marketingul online. Dar lipsa specialiștilor are la bază...

Jurnalul ·

Școala de SEO sau cum să folosești „forța” Google

Jurnalul

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook