21.07.2019

  • Multe startup-uri încep prin a investi 1.000 euro/lună în Digital Marketing, iar scalarea se face pe baza rezultatelor obţinute şi a dezvoltării companiei.

  • Fără investiţii în promovare nu poţi menţine nivelul ridicat al vânzărilor', susţine George Răşchitor, director general si co-fondator al Sinaps, agenţie de marketing online.

  • Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte preferinţele companiilor ce apelează la marketing online, campaniile Pay-Per-Click (PPC) sunt cele mai solicitate.

  • Companiile ce ţintesc volume mari de vânzări investesc pe măsura aşteptărilor.

10/06/19 13:30

Aproximativ 15.000 de magazine online, funcţionale în România în 2018, dublu faţă de anul anterior

Numărul magazine online a ajuns în România la aproximativ 15.000, în 2018, dublu faţă de anul precedent, când se înregistrau 7.000 astfel de afaceri, relevă o cercetare de specialitate, dată publicităţii luni. În acest context, specialiştii în marketing online menţionează...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook