18.07.2019

  • Unele companii de asigurări rezolvă acum problema doar cu o conversație telefonică și completarea unor formulare care pot fi trimise prin corespondența pe e-mail.

  • Schimbul de documente și de informații se face prin e-mail, în cel mai scurt timp.

  • Nivelul digitalizării este încă scăzut, în România, în acest moment, deși s-au făcut investiții foarte mari în rețelele de internet, în ultimii trei ani.

  • Foarte multe companii furnizoare de servicii ar putea adopta formula digitalizată de lucru cu publicul, iar astfel nu s-ar economisi doar timpul și banii clienților, ci și resursele companiilor.

12/06/19 11:24

Asigurările se pot face online

Cei care au nevoie de o asigurare, cum ar fi cea obligatorie, pentru locuință, sau chiar cea facultativă, pentru un imobil, nu mai trebuie să se deplaseze la o bancă sau la sediul asuguratorului, nu mai pierd timp prețios în trafic, în orașele aglomerate, sau chiar pentru...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook