15.07.2019

  • Limitarea autonomiei și timpul mare de reîncărcare a unui acumulator, în comparație cu un plin clasic de rezervor, sunt hopurile care mai stau în calea exploziei de mașini electrice.

  • Mai mult, Innolith folosește în procesul de dezvoltare un electrolit anorganic, prin care riscul de incendii va fi astfel mult mai mic, comparativ cu bateriile clasice cu electroliți organici.

  • Germanii susțin că dezvoltă prima baterie cu o densitate de 1.000 Wh/kg și că aceasta nu necesitămateriale exotice și scumpe.

  • Se pare că una dintre probleme va fi rezolvată în scurt timp.

11/04/19 14:24

Baterii pentru 1.000 de km

Limitarea autonomiei și timpul mare de reîncărcare a unui acumulator, în comparație cu un plin clasic de rezervor, sunt hopurile care mai stau în calea "exploziei" de mașini electrice. Se pare că una dintre probleme va fi rezolvată în scurt timp. Producătorul german de baterii...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook