24.10.2020

  • Criza COVID trece ușor, ușor, însă în urma ei rămân semnele adânci răzuite pe o economie care nu era pregătită pentru un asemenea șoc.

  • Zecile de miliarde pierdute sau cheltuite pentru a menține uzinele și oamenii pe linia de plutire în timpul pandemiei trebuie recuperate acum prin diverse căi.

  • Grupul Renault vrea să micșoreze costurile cu două miliarde de euro în următorii trei ani.

  • Totul în industria auto are, la această oră, un singur deziderat: stângerea curelei.

03/06/20 20:38

Ce mașini vor mai rămâne după pandemie

Criza COVID trece ușor, ușor, însă în urma ei rămân semnele adânci răzuite pe o economie care nu era pregătită pentru un asemenea șoc. Zecile de miliarde pierdute sau cheltuite pentru a menține uzinele și oamenii pe linia de plutire în timpul pandemiei trebuie recuperate...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook