23.09.2019

  • Până acum, marele succes al acestei stagiuni la Opera milaneză a fost Hovanşcina de Musorgski, în regia lui Mario Martone şi sub bagheta lui Valery Gergiev.

  • Acum i se alătură Cetatea moartă şi plonjarea ei în Timp, care a obţinut un succes fulminant, cu accente de fanatism faţă de divina ei protagonistă.

  • Modelul era evident Strauss, cu opulenţa sa orchestrală, cu scriitura vocală specifică (inclusiv antipatia pentru tenor), dar şi cu măştile din Ariadna.

  • Alegerea compozitorului de a emigra în America a fost obligatorie, deoarece Korngold era evreu şi, începând din 1938, Patria i-a fost interzisă.

28/06/19 16:03

“Cetatea moartă”, renăscută la Teatro alla Scala. Opera lui Korngold triumfă cu minunata Asmik Grigorian

“Poate că într-o zi va fi nevoie să ne gândim de ce la Scala (dar este valabil pentru toate teatrele italieneşti) este mai mai uşor să obţii un triumf cu Korngold sau Musorgski, decât cu Verdi sau Puccini: poate pentru că suntem eliberaţi de presiunea aşa-numitei tradiţii...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook