12.12.2019

  • “Trăim vremuri cu modificări majore și rapide la nivelul business-ului de media: modelele se schimbă, sistemul de măsurare al audienței se schimbă, dar noi trebuie să fim pregătiți.

  • Televiziunea rămâne în continuare cea mai mare forță, are puterea de a crea brand-uri, de a crește notorietatea și de a întări loialitatea.

  • Cunoașterea realității și a inovațiilor este esențială pentru a dezvolta unelte prin care să îndeplinim nevoile și așteptările advertiserilor.

07/06/19 14:47

Claudia Ion, Directorul de Vânzări Antena Group, aleasă pentru al cincilea mandat în board-ul EGTA

Asociaţia regiilor de vânzări pentru televiziune şi radio cu sediul la Bruxelles și-a votat membrii noului board în cadrul evenimentului “CEO & Top Executives Summit AGM 45 (Tv & Radio)”, care a avut loc pe 6 și 7 iunie, la Praga.  Claudia Ion, Directorul de Vânzări Antena...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook