06.07.2020

  • Totodată, interacțiunea cu personalul de la ghișee și manipularea de bancnote sunt de evitat, astfel că au fost concepute soluții alternative.

  • Societatea bancară recomandă ca în această perioadă, să fie utilizate „mai mult plățile contactless cu cardul sau telefonul în magazine, plata online securizată și prin Smart Mobile sau Raiffeisen Online”.

  • Clienții Raiffeisen Bank, persoane fizice cu credite în derulare, au posibilitatea prevăzută deja în contracte de a opta pentru o amânare de până la trei luni la plata ratelor.

  • George ține virusul la depărtare Banca Comercială Română (BCR) a lansat o platformă numită George, prin care clienții își pot controla conturile direct de pe telefonul mobil, tabletă sau computer.

25/03/20 18:09

Cum lucrezi cu banca pe timp de COVID

Românii cu credite au posibilitatea de a obține, în această perioadă afectată de epidemia Coronavirus, amânări la plata ratelor. Băncile au deschis linii de telefon și modalități de comunicare online prin care pot fi cerute informațiile necesare. Totodată, interacțiunea...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook