26.08.2019

  • Afacerile de nişă, un segment nu foarte dezvoltat în România, se dovedesc a fi cheia succesului pentru mulţi antreprenori care pornesc pe acest drum.

  • În urmă cu opt ani, Claudia Ştirbei se confrunta cu o problemă pe care o întâmpină majoritatea femeilor însărcinate: vestimentaţia în perioada maternităţii.

  • Ei vin pe piaţăcu ceva nou şi oferă clienţilor “altceva”, pentru cănişa este unul dintre principalii factori care fac diferenţa faţă de ceilalţi competitori.

  • Sunt atât de multe schimbări şi la nivel psihic, dar şi fizic, încât este copleşitor la un moment dat.

23/05/19 11:42

Cum să transformi o nevoie personală într-un business de succes

Afacerile de nişă, un segment nu foarte dezvoltat în România, se dovedesc a fi cheia succesului pentru mulţi antreprenori care pornesc pe acest drum. Ei vin pe piaţă cu ceva nou şi oferă clienţilor “altceva”, pentru că nişa este unul dintre principalii factori care fac diferenţa...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook