-
Peste45% dintre clienţii Engie România nu au întrunit condiţiile legale de eligibilitatepentru a beneficia de măsurile de plafonare sau compensare, după cum anunță compania.
-
În plin scandal al facturilor uriașe la energie, vin și primele răspunsuri de la furnizori.
-
Așadar, măsurile luate de guvern, controalele anunțate de ANRE nu au efecte asupra furnizorilor, care se încăpățâneasă să-și îngenuncheze clienții.
-
Cienţii non-casnici, printre care IMM-urile şi microîntreprinderile, trebuie să transmităo cerere însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere pentru a beneficia de schema de sprijin.
Furnizorii de energie se încăpățânează să-și îngenuncheze clienții. Anunțul ÎNFRICOȘĂTOR al Engie România
ENTITIES
Furnizorii de energie se încăpățânează să-și îngenuncheze clienții. Anunțul ÎNFRICOȘĂTOR al Engie România
În plin scandal al facturilor uriașe la energie, vin și primele răspunsuri de la furnizori. Peste 45% dintre clienţii Engie România nu au întrunit condiţiile legale de eligibilitate pentru a beneficia de măsurile de plafonare sau compensare, după cum anunță compania. Așadar,...
Jurnalul ·