24.03.2019

  • Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard' pe măsură ce se extind noile metode şi tehnologii de plată.

  • În plus, Mastercard se alătură altor companii de renume, precum Apple şi Nike, care au decis să renunţe la numele companiei, în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă.

  • Luxul pe care și-l permit doar marile companii Renunţarea la numele companiei poate funcţiona pentru Mastercard, dar acest lucru nu este valabil pentru multe branduri subliniază Debbie Millman de la School of Visual Arts.

  • VEZI ȘI: O bancă din România renunță la Mastercard Cum primești bani prin Western Union fără să stai la coadă

08/01/19 19:47

Mastercard, decizie de ultimă oră

Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard' pe măsură ce se extind noile metode şi tehnologii de plată. În plus, Mastercard se alătură altor companii de renume, precum Apple şi Nike, care au decis să renunţe la numele...

DCnews ·

Mastercard, decizie de ultimă oră

DCnews

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook