28.02.2020

  • Divorţul dintre Nike şi Amazon nu va face decât să crească îngrijorările retailerilor.

  • Unele mărci importante refuză să fie prezente pe platforma Amazon, unde sunt prezente şi produse contrafăcute precum şi vânzători neautorizaţi care duc preţurile în jos, o combinaţie care afectează valoarea brandurilor renumite.

  • Mai mult de jumătate din toate bunurile vândute pe Amazom vin din partea unor comercianţi independenţi care plătesc un comision către Amazon la fiecare vânzare.

  • Despărţirea de Amazon vine în contextul unei modificări semnificative a strategiei de retail a celor de la Nike.

13/11/19 22:07

Nike nu îşi va mai comercializa produsele pe platforma Amazon

Producătorul american de articole sportive Nike a anunţat miercuri că va înceta să mai vândă articole de încălţăminte şi îmbrăcăminte direct pe platforma de vânzări online Amazon, punând capăt unui program pilot care a început în anul 2017, transmite Bloomberg. „În contextul...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook