30.09.2020

  • Printre ei: Emil Boroghină, Constantin Chiriac, Lucian Vărșăndan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazăr, Vava Ștefănescu, Gilda Lazăr, Marinela Țepuș, Tamara Susoi, Maria Sârbu și Simion Buia.

  • Marketingul face întâlnirea/interacțiunea dintre artiști și public posibilă.

  • Irina Ionescu este lector univ.dr.la Universitatea de Arte din Târgu-Mureş.

  • Volumul combină fondul teoretic cu câteva studii de caz și opiniile unor personalități ale lumii culturale/profesioniști cu mulți ani de experiență.

05/06/20 13:35

Nouă apariție editorială. Marketing în artele spectacolului de Irina Ionescu la Editura Eikon

Marketingul face întâlnirea/interacțiunea dintre artiști și public posibilă. Este esențial, dat fiind că artele spectacolului nu există în lipsa receptării directe de către un public prezent în proximitate. Volumul combină fondul teoretic cu câteva studii de caz și opiniile...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook