-
Majoritatea consumatorilor, respectiv 82%,au comandat online alimente, ori au folosit aplicații educaționale sau de sport cel puțin o dată, aratăstudiulDeloitte Global Marketing Trends 2021, publicate miercuri.
-
Studiul a fost efectuat pe 2.400 de persoane dinAfrica de Sud, China, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Mexic, Qatar, Regatul Arabiei Saudite şi Statele Unite ale Americii.
-
Peste 53% dintre aceștia cred că internetul suplinește destul de bine activitățile pe care le aveau înainte de pandemia de coronavirus.
-
Contextul pandemiei de Covid-19 a evidenţiat importanţa unei relaţii bazate pe încredere între mărci şi consumatori.
Pandemia accelerează tehnologia. 82% dintre consumatori au folosit internetul în 2020
ENTITIES
Pandemia accelerează tehnologia. 82% dintre consumatori au folosit internetul în 2020
Majoritatea consumatorilor, respectiv 82%, au comandat online alimente, ori au folosit aplicații educaționale sau de sport cel puțin o dată, arată studiul Deloitte Global Marketing Trends 2021, publicate miercuri. Peste 53% dintre aceștia cred că internetul suplinește...
Jurnalul ·