-
„Pe măsură ce se derulează Black Friday în Europa, consumatorii spun că nu lasă ca acest an turbulent să le strice Crăciunul.
-
Cumpărătorii continuă să se adapteze la schimbările provocate de pandemia COVID-19, dar devin și mai atenți cu cheltuielile lor.
-
Un lucru care trebuie avut în vedere întotdeauna este că, dacă ceva pare prea bun pentru a fi adevărat, probabil că așa și este”, spune David Emm, Principal Security Researcher la Kaspersky.
-
Doar un sfert (26%) dintre utilizatori intenționează să-și reducă bugetul de cumpărături de Crăciun anul acesta, cu cel puțin o treime sau mai mult, din cauza restricțiilor financiare cauzate de COVID-19.
Pandemia trimite europenii la cumpărături de sărbători în online
ENTITIES
Pandemia trimite europenii la cumpărături de sărbători în online
Un studiu realizat de Kaspersky arată că 60% dintre europeni intenționează să își facă majoritatea cumpărăturilor de Crăciun online, iar o treime dintre cei chestionați susțin că le vor lăsa pe ultima sută de metri, în speranța că vor prinde reduceri mai mari. „Pe măsură...
Jurnalul ·