21.01.2021

  • Restaurantele din România ale companiei Sphera FranciseGroup au avut un profit operațional cu 60,5% mai mic în primele nouă luni ale acestui an, față de perioada similară din 2019.

  • Pierderea operațională a fost de 400.000 de lei, iarprofitul net din trimestrul 3 a fost de 17,6 milioane de lei, cu 12,3% mai mic față de aceelași interval din 2019.

  • Vânzările din România au reprezentat87,5% în România, 11,3% înItalia și 1,1% înRepublica Moldova.

  • Trebuie să menţionez performanţa KFC România, care a înregistrat o marjă operaţională impresionantă de 19,2% şi a KFC Moldova de 21,2%.

12/11/20 12:33

Profitul mai multor branduri celebre de mâncare a scăzut dramatic din cauza pandemiei

Restaurantele din România ale companiei Sphera Francise Group au avut un profit operațional cu 60,5% mai mic în primele nouă luni ale acestui an, față de perioada similară din 2019. Acesta s-a ridicat la numai 34,8 milioane de lei. Grupul deține brandurile KFC, Pizza Hut,...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook