24.10.2020

  • Această schimbare de orientare a Primăriei Capitalei a fost un prim pas către intrarea în topul destinațiilor internaționale de city-break și ar fi continuat, dacă nu interveneau modificările impuse de pandemie.

  • Ideea pe care au mizat reprezentanții Companiei Municipale Turistica București este “Nostalgia”, făcând legătura cu miile de polonezi care vizitau România în fiecare an, înainte de 1990.

  • După Barcelona a urmat participarea la târgul de la Varșovia, TT Warsaw, în perioada 21-23 noiembrie 2019, unde Bucureștiului a fost vedeta evenimentului, fiind și la prima astfel de participare.

  • „Mulţi dintre participanţii la evenimentele organizate în București au ales post-tururi şi circuite, declarându-se încântaţi de potenţialul turistic al Capitalei României, dar și al ţării.

29/09/20 11:19

Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei

Capitala României devenise, la finalul anului trecut, destinația de city-break preferată de europeni. Promovarea evenimentelor și a turismului de business a fost un mare succes al Companiei Municipale Turistica București (CMTB), ale cărei strategii au fost gândite și aplicate...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook