-
Această schimbare de orientare a Primăriei Capitalei a fost un prim pas către intrarea în topul destinațiilor internaționale de city-break și ar fi continuat, dacă nu interveneau modificările impuse de pandemie.
-
Ideea pe care au mizat reprezentanții Companiei Municipale Turistica București este “Nostalgia”, făcând legătura cu miile de polonezi care vizitau România în fiecare an, înainte de 1990.
-
După Barcelona a urmat participarea la târgul de la Varșovia, TT Warsaw, în perioada 21-23 noiembrie 2019, unde Bucureștiului a fost vedeta evenimentului, fiind și la prima astfel de participare.
-
„Mulţi dintre participanţii la evenimentele organizate în București au ales post-tururi şi circuite, declarându-se încântaţi de potenţialul turistic al Capitalei României, dar și al ţării.
Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei
ENTITIES
Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei
Capitala României devenise, la finalul anului trecut, destinația de city-break preferată de europeni. Promovarea evenimentelor și a turismului de business a fost un mare succes al Companiei Municipale Turistica București (CMTB), ale cărei strategii au fost gândite și aplicate...
Jurnalul ·