17.10.2019

  • Ceea ce părea de neconceput în urmă cu 30 de ani, când producerea unui asemenea accident s-ar fi lăsat cu acuzaţii extrem de grave, astăzi a devenit aproape un eveniment banal.

  • Vorbim despre accidentele feroviare care se ţin lanţ în ultimii ani din cauza infrastructurii şubrezite de lipsa invesţiilor, dar şi a parcului de locomotive şi vagoane învechite.

  • Din acest punct de vedere, am ocupat chiar primul loc în Europa, pe locurile următoare aflându-se Ungaria, cu 33, şi Franţa, cu 26 de accidente.

  • Lipsa barierelor, risc sporit Potrivit indicatorilor de siguranţă feroviară, un număr semnificativ de accidente, 34, s-a produs în România la trecerile la nivel cu linia de cale ferată.

01/10/19 10:14

România şi Ungaria au cele mai periculoase căi ferate

Ceea ce părea de neconceput în urmă cu 30 de ani, când producerea unui asemenea accident s-ar fi lăsat cu acuzaţii extrem de grave, astăzi a devenit aproape un eveniment banal. Vorbim despre accidentele feroviare care se ţin lanţ în ultimii ani din cauza infrastructurii...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook