18.02.2020

  • În acest an, numai pe data de 15 noiembrie, românii au cheltuit online cât în toate cele trei zile de Black Weekend de anul trecut.

  • Aproximativ 80% din aceste cheltuieli, respectiv 198 de milioane de lei, s-au înregistrat în ziua de vineri, 15 noiembrie.

  • Topul cumpărăturilor online rămâne şi anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria eTail şi servicii.

  • Veniturile cresc automat şi businessul se dezvoltă, a încheiat Marius Costin, Country Manager PayU România.

20/11/19 13:48

Românii au făcut cumpărături în valoare de 1,2 miliade de lei în Black Weekend

Românii au făcut cumpărături în valoare totală de peste 1,2 miliarde de lei în perioada 15-17 noiembrie 2019, Black Weekend, din care 245 milioane de lei au reprezentat plăţi online iar restul plăţi cu numerar la livrare, potrivit analizei companiei PayU. Suma cheltuită...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook