21.10.2020

  • În timpul pandemiei de COVID-19, aproximativ 50% din bugetele de marketing ale companiilor au fost redirecționate către rețelele de socializare și optimizarea dispozitivele mobile, conform studiului Deloitte Chief Marketing Officer (CMO) Survey.

  • Prin stoparea campaniilor de SEO, nu rămâneți doar în urma concurenței, ci vă pierdeți și clienții existenți.

  • SEO, indiferent de business În pandemia de COVID-19, principala preocupare a oamenilor este reprezentată de supraviețuire.

  • Menținerea acestei poziții atât pentru clienții existenți, cât și pentru potențialii clienți este extrem de importantă.

15/09/20 13:10

SEO și servicii de marketing online în contextul Covid-19

În timpul pandemiei de COVID-19, aproximativ 50% din bugetele de marketing ale companiilor au fost redirecționate către rețelele de socializare și optimizarea dispozitivele mobile, conform studiului Deloitte Chief Marketing Officer (CMO) Survey. Pentru rezultate vizibile...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook