18.09.2019

  • Statisticile europene arată că 69% dintre utilizatorii de internet din Uniunea Europeană au făcut cumpărături online, în 2018, în timp ce în România doar 26% au cumpărat online.

  • În mod clar, consumatorii devin mai conştienţi şi în România, încearcă să fie mai bine informaţi, caută detalii, verifică preţurile şi locaţiile de cumpărături disponibile, a spus Simona Moldovan.

  • Totuşi, acest lucru nu înseamnă că nu se documentează de pe internet înainte de a merge la cumpărături.

  • Potrivit acesteia, brandurile care oferă acces facil la informaţii sunt în direcţia bună, câştigând astfel clienţii de partea lor.

10/09/19 22:04

Simona Moldovan (Oracle): Românii sunt în continuare tradiţionalişti în ceea ce priveşte shopping-ul online

Conform unui nou studiu realizat de Oracle, consumatorii sunt nemulţumiţi şi dezamăgiţi de experienţele pe care le oferă brandurile şi au de două ori mai multă încredere în membrii familiei (77%) şi prieteni (75%) decât în oricare altă sursă în ceea ce priveşte recomandările...

DCnews ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook