-
După Marea Unire de la 1918, una dintre cele mai importante provocări pentru români a fost refacerea sistemului de învățământ.
-
În 1920 mai coexistau cele patru sisteme de educație, uniformizarea producându-se după 1922, prin eliminarea modelelor austriac și maghiar, care funcționau în Transilvania și în Bucovina.
-
Un rol important în acest proces de reformă a învățământului l-a avut ministrul instrucțiunii publice Constantin Angelescu.
-
Elevii aveau voie să consulte dicţionare şi diferite studii – așa cum arată Constantin Dinu, în lucrarea „Spiru Haret” (Bucureşti, Editura Didactică şi Pedagogică, 1970, p. 74).
Sistemul finlandez de azi, în școlile românești de acum 100 de ani
ENTITIES
Sistemul finlandez de azi, în școlile românești de acum 100 de ani
După Marea Unire de la 1918, una dintre cele mai importante provocări pentru români a fost refacerea sistemului de învățământ. Existau diferențe majore între regiunile istorice, mai exact, patru sisteme diferite de educație. În 1920 mai coexistau cele patru sisteme de educație,...
Jurnalul ·