-
Pentru a ieși din cercul vicios al promovării „la grămadă”, care nu va atrage alți vizitatori, de anul trecut s-au pus bazele unnei noi povești a Bucureștiului turistic, prin strategia CMTB.
-
Numărul turiștilor a fost în creștere, în ultimii cinci ani, însă povestea atractivă a orașului nu s-a spus încă, nici măcar pe jumătate.
-
În turism există un principiu de bază, pentru a atrage vizitatorii către o anumită destinație: numărul acestora crește direct proporțional cu cel al obiectivelor din categorie „excepțional”.
-
Dar Mănăstirea Radu Vodă, bisericile „Bucur Ciobanul”, „Dintr-o Zi” sau „Sf.
Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse
ENTITIES
Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse
Până aul trecut, Capitala României nu a fost niciodată o reală destinație de „city-break”, în ciuda tuturor declarațiilor specialiștilor în turism care au încercat să o ridice la acest statut. Bucureștiul a fost, în ultimii 20 de ani, o destinație de turism de business sau...
Jurnalul ·