10.07.2020

PE SCURT

  • Cu prioritate zero, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), administratorul Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU), a luat măsuri de ordin legislativ, tehnic şi operaţional pentru eficientizarea activităţilor aferente numărului unic de urgenţă 112.

  • Potrivit unui comunicat de presă al STS transmis AGERPRES, au fost elaborate şi adoptate modificări legislative necesare implementării tehnologiei AML, scurtării timpilor de intervenţie, identificării facile a apelantului şi reducerii numărului de apeluri non-urgente.

  • În acest moment, în urma îndeplinirii tuturor cerinţelor necesare, Serviciul de urgenţă 112 a fost certificat conform ISO:9001/2015 din punct de vedere al asigurării managementului calităţii.

  • În paralel cu aceste demersuri, au fost desfăşurate activităţi de identificare a elementelor de infrastructură şi a lucrărilor necesare pentru operaţionalizarea dispeceratelor unice.

01/11/19 15:14

STS ia măsuri după tragedia de la Caracal. Toți operatorii 112 consiliați psihologic

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), administratorul Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă, a informat vineri care sunt măsurile luate în ultimele luni, după cazul Caracal, scrie Antena3 „Serviciul de urgenţă 112 a beneficiat de numeroase îmbunătăţiri...

Jurnalul ·

STS: Măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii aferente numărului unic de urgenţă 112

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), administratorul Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU), a informat vineri că, în ultimele trei luni, a luat măsuri de ordin legislativ, tehnic şi operaţional pentru eficientizarea activităţilor aferente numărului...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook