29.02.2020

  • Acestea sunt câteva din rezultatele studiului naţional Unlock Market Research, realizat de divizia de trenduri Hunters a respectivei agenţii de cercetare de piaţă.

  • Românii devin mai toleranţi, au un discurs mai europenizat şi, furaţi de mirajul tot mai multor oportunităţi, amână luarea unor decizii importante în viaţă.

  • Studiul măsoară tendinţele în stilul de viaţă al românilor şi arată că hiperselectivitatea în luarea deciziilor, confirmată de 66% din respondenți, face parte din trendurile recente.

  • Astfel, hiperselectivitatea poate genera un blocaj, un efect de sală de așteptare, care se răsfrânge asupra tuturor aspectelor vieții”, se spune în studiul respectiv.

14/02/20 08:39

Studiu 2020: tendinţe în stilul de viaţă al românilor

Românii devin mai toleranţi, au un discurs mai europenizat şi, furaţi de mirajul tot mai multor oportunităţi, amână luarea unor decizii importante în viaţă. Acestea sunt câteva din rezultatele studiului naţional Unlock Market Research, realizat de divizia de trenduri Hunters...

Jurnalul ·

×
Palo pe Facebook