18.12.2018

    Cei mai mulți dintre consumatorii care sunt foarte loiali brandurilor pe care achiziționează sunt cei cu venituri de până la 500 euro (20%). Dintre consumatorii care spun că ar schimba brandul actual cu al unui competitor dacă ar primi un mic beneficiu în plus, cei mai mulți sunt cei cu venituri de 1001-1500 euro (22%), urmați de 21% dintre consumatorii cu venituri de peste 2500 euro care ar schimba produsul/serviciul oricând. „Studiul Comportamente de cumpărare în era consumatorilor digitali ia în considerare factorii interni și externi care influențează acest comportament al consumatorilor. Factorii externi luați în considerare sunt cei demografici și socio-economici. În timp ce factorii interni surprind trăsături și comportamente ce includ atitudini, percepții, motivații și imaginea de sine a consumatorilor. O consecință a răspunsurilor...
06/12/18 11:45

Studiu Valoria: Cum se comportă românii la cumpărături, date interesante

Cei mai mulți dintre consumatorii care sunt foarte loiali brandurilor pe care achiziționează sunt cei cu venituri de până la 500 euro (20%). Dintre consumatorii care spun că ar schimba brandul actual cu al unui competitor dacă ar primi un mic beneficiu în plus, cei mai mulți...

DCnews ·

Studiu Valoria: Cum se comportă românii la cumpărături, date interesante

DCnews

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook