09.12.2019

  • Crisp este o încrucişare între două soiuri de mere care deja există pe piaţă, Honeycrisp şi Enterprise, şi unii îl descriu drept Sfântul Graal al merelor.

  • O varietate de măr, care va ajunge pe rafturile superemarketurilor din SUA la începutul anului viitor, are în spate o campanie de marketing care a costat 10milioane de dolari.

  • Declinula fost cazatde faptul că majoritatea consumatorilor preferau alte varietăţi, care îşi păstrau dulceaţa şi prospeţimea mai mult timp, precum Pink Lady şi Royal Gala.

  • Sute de producători de mere din statul unde a fost creat Crisp au pariat 40 de milioane de dolari pe succesul acestuia.

22/10/19 15:48

SUA: Campanie de marketing de 10 milioane de dolari pentru un nou soi de măr

O varietate de măr, care va ajunge pe rafturile superemarketurilor din SUA la începutul anului viitor, are în spate o campanie de marketing care a costat 10 milioane de dolari. Este vorba despre Cosmic Crisp, iar susținătorii săi sunt convinși de faptul că acesta va deveni...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook