-
Inițiativa legislativă va consolida drepturile consumatorilor și va încuraja furnizarea transfrontalieră a serviciilor financiare pe piața unică, transmite Comisia Europeană.
-
Consumatorii au nevoie de informații clare și de o plasă de siguranță în cazul în care apar probleme”, a declarat vicepreședinta Comisiei pentru Valori și Transparență, Vera Jourova.
-
Aceste evoluții au fost amplificate și mai mult de impactul pandemiei de COVID-19, care a contribuit în mare măsură la creșterea numărului de tranzacții efectuate online.
-
„Consumatorii recurg din ce în ce mai mult la servicii online, inclusiv la servicii financiare, ceea ce este un lucru bun.
UE vrea norme mai stricte de protecție a consumatorilor în privința serviciilor financiare online
ENTITIES
UE vrea norme mai stricte de protecție a consumatorilor în privința serviciilor financiare online
Inițiativa legislativă va consolida drepturile consumatorilor și va încuraja furnizarea transfrontalieră a serviciilor financiare pe piața unică, transmite Comisia Europeană. Piața acestor servicii a evoluat în mod semnificativ, având în vedere digitalizarea generală a...
EurActiv ·