-
De ce nu-i transportul din București administrat doar de autoritatea locală, ca la Paris?
-
Adică, nu în oraşele Buftea, Voluntari, Bragadiru, Otopeni, Chitila, Măgurele, Pantelimon, Popeşti-Leordeni.
-
Sigur că discutăm de o zonă metropolitană Bucureşti - Ilfov, şi în aceste condiţii e mai util ca entităţile administrative să aibă sediile în centrul Capitalei, chiar ultracentral, cum sunt amplasate unele instituţii ilfovene.
-
Dacă se construiau și pasajul, și metroul cu fonduri europene, scăpam dintr-o singură tură cu tot deranjul.
Un singur administrator pentru metrou şi autobuz, o autoritate unică a Marelui București
ENTITIES
Un singur administrator pentru metrou şi autobuz, o autoritate unică a Marelui București
De ce nu-i transportul din București administrat doar de autoritatea locală, ca la Paris? Şi dacă tot e gâtuit traficul pe șoseaua Colentina cu construirea pasajului suprateran, o soluție ar fi fost să se construiască și metroul, ca să nu facem deranj de două ori și să avem...
Jurnalul ·