-
Cel mai grav pare a fi un focar de Covid în această săptămână în centrul de producție chinez Zhejiang, care găzduiește cel mai mare port de marfă din lume, Ningbo-Zhoushan.
-
Deși există semne că unele blocaje se atenuează, apariția variantei Omicron Covid ar putea duce la noi închideri, trimițând un alt spasm perturbator prin sistemul global.
-
O perturbare suplimentară a lanțului de aprovizionare este o posibilitate semnificativă, au declarat analiștii economici de la Capital Economics într-o notă.
-
România este una dintre cele mai afectate ţări de această criză, căci cantitatea de marfă importată aici este mult mai mică faţă de cea importată de alte state din Europa de Vest.
Experții avertizează că ar putea dura încă doi ani criza globală a lanțului de aprovizionare
ENTITIES
Experții avertizează că ar putea dura încă doi ani criza globală a lanțului de aprovizionare
În Marea Britanie este o criză a alcoolului din cauza lipsei șoferilor, Canada se confruntă cu lipsuri la siropul de arțar, în timp ce în Australia este lipsă de uree, un aditiv esențial pentru camioanele diesel, iar în Noua Zeelandă este penurie de zahăr brun. Acestea...
Jurnalul ·