29.11.2021

  • Monitorul Preţurilor, realizat de Consiliul Concurenţei, analizează oferta a doar 5% din magazinele din Bucureşti.

  • Acest proiect a fost lansat acum doi ani ca un instrument de comparaţie a preţurilor marilor reţele.

  • Iar asta în contextul în care Borsec e cel mai vândut brand de apă minerală în volum, iar 1,5 litri e unul dintre cele mai consumate ambalaje.

  • Investiţia în lansarea Monitorului Preţurilor s-a ridicat la 300.000 de euro, potrivit informaţiilor publicate de ZF în 2019.

22/09/21 09:53

Monitorul Preţurilor analizează oferta a doar 5% din magazinele din Bucureşti

Monitorul Preţurilor, realizat de Consiliul Concurenţei, analizează oferta a doar 5% din magazinele din Bucureşti. Acest proiect a fost lansat acum doi ani ca un instrument de comparaţie a preţurilor marilor reţele. În Bucureşti sunt peste 850 de magazine moderne, dar...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook