20.09.2021

  • În ultimul an, magazinele online de specialitate au urcat în topul preferințelor femeilor atunci când vine vorba de locul de unde au cumpărat produsele cosmetice și de îngrijire personală.

  • Aproape 30% dintre respondenți au afirmat că preferă acest canal de vânzări, fiind una dintre cele mai mari schimbări în comportamentul de consum determinat de pandemia de COVID-19.

  • Iar cremele hidratante, antiperspirantele, gelurile de duș, săpunurile și parfumurile sunt produsele nelipsite din rutina zilnică a româncelor.

  • Urmează, în ordine, brandul (15%), necesitatea (12%) și ofertele/promoțiile (6%) ca fiind motivele principale de achiziție indicate de către femei.

14/07/21 11:01

Româncele alocă mai mulți bani pentru produse cosmetice de calitate după pandemie

Româncele alocă până la 500 de lei lunar pentru produsele cosmetice și rutina de îngrijire personală, calitatea fiind principalul argument, arată un sondaj realizat de Esteto.ro. 30% din achizițiile de cosmetice sunt realizate din magazine online de specialitate. Peste...

Jurnalul ·

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook