12.05.2021

    Legătura feroviară dintre Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord a fost dorită imediat după Revoluție, când traficul de pe Otopeni a crescut semnificativ. Au trecut 30 de ani cu studii de fezabilitate, proiecte și, mai ales, promisiuni electorale. Nu s-a întâmplat nimic în afară de înflorirea taximetriei „la negru” și aglomerația de pe DN1. În birourile de la Ministerul Transporturilor s-au adunat proiecte care mai de care mai fanteziste. Fie un metrou subteran (cu un traseu care este și azi vizibil în toate hărțile ca fiind un „proiect în pregătire”), metrou suprateran (alt proiect fantezist, care ar fi costat dublu din cauza exproprierilor de pe traseu), o nouă linie de centură a Bucureștiului (rutieră și feroviară) care să treacă fix pe lângă aeroport (în condițiile în care nici actuala linie feroviară din nordul Bucureștiului nu este...
28/01/21 07:48

Trenul spre Otopeni, bucuria copiilor. „Vedem avioanelee! Data viitoare ne urcăm și în ele?”

Legătura feroviară dintre Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord a fost dorită imediat după Revoluție, când traficul de pe Otopeni a crescut semnificativ. Au trecut 30 de ani cu studii de fezabilitate, proiecte și, mai ales, promisiuni electorale. Nu s-a întâmplat nimic...

Jurnalul ·

Trenul spre Otopeni, bucuria copiilor. „Vedem avioanelee! Data viitoare ne urcăm și în ele?”

Jurnalul

subiecte conexe

×
Palo pe Facebook